Jävla äckel!

Ibland kan folk vara så jävla äckliga!! Kommer ni ihåg när pappa min blev bestulen på sin plånbok? Det visade sig att det var kassörskan i butiken som pappa vart inne i och handlat som hade stulit plånboken! Kärringjäveln blånekade när pappa frågade var plånboken tatt vägen. Men efter polisanmälningar så erkände hon till sist. Hon gav tillbaka plånboken och pengarna och grät något enormt. Hon ångrade sig jätte mycket och sa att det var hennes livs störts misstag.

Så gullig som pappa är så förlät han henne och drog tillbaka polisanmälan. Han tyckte att det var onödigt med polisanmälan då hon gav tillbaka allt och ångrade sig så mycket. Tro det eller ej men vi tyckte synd om henne. Nu idag så ser jag att pappa har fått hem brev från Handelsbanken Finans med en räkning på 8 581kr.

Då har den lilla slynan gått och dragit pappas kreditkort och spenderat 8 600kr!!! Hur fan kan man??? Helt ärligt hur kan man vara så jävla äcklig???!!! Hur kan man dra någon annans kort och veta att personen ifråga måste betala det du spenderar???


FYFAAAN!!! Jag kommer att slita henne i stycken jag lovar!!!


Kommentarer
Postat av: Thomas

Vänta nu, efter det att din pappa förlåtit henne och dragit tillbaka polisanmälan?? Så står ni där med 9000 spänn i skuld???

Jag håller med, vilket ruttet jävla as!!!!

2010-01-23 @ 11:04:29
Postat av: tallica

exakt!!! men var inte orolig jag hitta henne!!

2010-01-23 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0