Men va fan!!

Jag är ute och går nästan varje dag! Jag gör mina sit ups och diverse övningar. 1,6kg lyckades jag gå ner men sen så står det stilla! Inget mer händer juh!

Var är mina rutor undrar jag dåda???!!!

Okej jaja jag vet att jag inte kan få magrutor över en natt men lite mer viktminskning tycker man juh! Aja antar att det är lätt i början men sen så blir det bara svårare. Men men jag tänker då fasiken inte ge upp. Jag ska få min dröm kropp! Så nu går jag ut i den bittra fucking kylan och går en timme! Min vision är att få ha Jessica Albas kropp till sommaren...lite grann iallafall!


Bildkälla


Om ni fick välja....vems kropp hade ni velat ha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0