Osexigt??

Aftonbladet skriver att tidningen Glamour har gjort en undersökning om vad män anser är osexigt hos kvinnor. Det mest avtändande tyckte dom var könshår rakat i figurer. Hahahaha är det någon här inne som rakar könshåret efter nån figur? Iband låter jag bli o raka och då formar sig kärleksgrottan automatiskt efter en buske hehe!

Vad som mer fanns på listan var nätstrumpor vilket jag själv inte är så förtjust i heller. Tycker att man ser ut som kassler i dom haha! Troslöshet var inget som tände pojkarna heller. Det kan jag också förstå, jag skulle heller inte tycka att det var särskilt sexig med en kille utan kalsonger....bara låta det hänga fritt näe! Men att the boys tycker att det är osexigt med röda läppar nej det kan jag verkligen inte förstå!!! Det är bland det sexigaste som finns. Rätt storlek på läpparna och rätt nyans av rött kan inte bli sexigare!

Skumt det där! Håller ni med??



Bildkälla

Ta Angelina i red lips...otroligt sexigt!

Bildkälla

Mischa i röda läppar passar däremot inte. Allt beror juh på vem det är. Vissa passar helt enkelt inte och vissa dödar i röda läppar!!


Kommentarer
Postat av: efffy

jag tycker alla passar i röda läppar ^^ men jag tror dock att de hittar på de flesta listor de gör också.

2010-01-27 @ 12:16:49
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: oskar

mjaa ja håller med om de 2 första, men troslöshet är grejer det ;) men röda läppar är ju mindre sexigt.

2010-05-24 @ 14:42:18
Postat av: tallica

tycker du verkligen att det är osexigt med röda läppar?

2010-05-24 @ 23:06:55
Postat av: Ida

Læste också artikeln i aftonbladet, trosor,nætstrumpbyxor.. det ær bara trashy, som man skulle vara en strippa eller Brittany spears. Behøver man sæga mer om det?

Men læpparna blir jag verkligen konfunderad øver, Har vi kvinnor gått runt i øver 100 år med røda læppar før att vara fina før våra karlar nær de i sjælva verket tycker att det ær osexigt. Nu blir jag næstan arg.

2010-06-01 @ 11:46:48
URL: http://smilingredlips.blogg.se/
Postat av: tallica

haha ja jag vart jätte chockad jag oxo! håller inte alls med!

2010-06-01 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0