Paket i posten!!!

Jag kom hem igår kväll och fick se att jag fått ett litet paket med i posten!! Yaaayyy finns juh inget roligare än att få paket med i posten juh!! Vem är det som skickat då?? Licious...min storbystade italienska halva!! Jag öppnar upp och där i ligger det ett USB minne med kort och brev i och en liten ask från Guldfynd!! Helt jävla lyrisk sliter jag upp den lilla asken och får se detta!!








Örhängen! Örhängen! Örhängen! Jag öölskar örhängen!!! Dom är jätte fina och jag tackar så hemskt!! Men inte nog med detta. I USB't så fann jag som sagt lite bilder som hon har skickat plus ett litet brev OCH en väääldigt fin teckning som ska föreställa oss!!! Ja vi är mogna!!




HAHAHAHAHAHAHA!!! Kolla könshåret hahahaha! Varför har jag mer könshår än Licious??!!



Licious med dom stora pattarna: ge mig lite hår da för fan!!!

tallica med mer könshår: fuck of, I like my tina turner hair!!!



Kommentarer
Postat av: Nudel

HAHAHAHAHAH jag döööööör!

2010-01-14 @ 16:01:02
Postat av: tallica

hahah jaaa och så min ena tutte betydligt större än det andra haha!

2010-01-17 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0