Sex storie - röka

Denna sexcapade hände för ungefär 2 år sen. Jag hade fått upp ögonen för en kille som vi kan kalla för D. Vi hade flörtat lite och till och med sovit med varann en gång utan att göra något. Denna speciella vinter natt var vi alla ute och festade. Lagom fulla båda två staplade vi hem till hans lilla student rum. Vi har ännu aldrig haft sex så till en början ligger vi bara och håller om varann, pussas lite och verkligen bygger upp rätt stämning! Men efter en bra stund så börjar det hända grejer.

Vi har sex, vi har bra sex i ungefär 2 timmar! Jag är väldigt dominant men han låter mig inte riktigt få ta över helt vilket jag gillar. Så efter två timmar kan ni juh tänka er att vi båda är helt slut. Och som dom flesta av er vet så röker jag och vad tycker vi om att göra efter sex...jo röööka!! Så jag säger:

tallica: jag skulle kunna röka en limpa nu...så tillfredställd är jag!
D: men öppna upp fönstret här och ta en cigg. men böj dig ut lite så det inte blir för mycket rök här inne.

Så jag öppnar upp fönstret och ser att det snöar ute. Jag tar hans linne som ligger på golvet och drar den över mig. Sedan så böjer jag mig ut genom fönstret på tredje våningen och tänder min cigg. Jag har bara på mig hans linne så när jag böjer mig fram så...ja ni kan juh tänka er vad som syns där bak!

D som precis kommer ut ur toaletten möts av denna syn. Helt plötsligt så känner jag två varma händer på min rumpa. Han böjer sig över mig och säger:

D: jag vill ha dig så här...

Så han tar mig på plats...med överkroppen hängandes utanför fönstret. Det snöar och jag har en cigg i handen...men jag kan säga att jag inte frös...





Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Thomas

ooohhh... hot!!

Kan tänka mig synen han mötte... Stackarn hade ju inte nåt val!! Bara att vakna till igen.

Stackarn förresten, snarare den lycklig lottade :-)

2010-01-13 @ 22:35:52
Postat av: tallica

*haha ja han fick jobba i en timme till ;)!*

2010-01-13 @ 22:52:27
Postat av: Thomas

En timme mer glädje för er bägge :-)

2010-01-14 @ 06:22:38
Postat av: sara

Fy fan va sexigt...Varför händer aldrig sånt mig, varför har jag bara vanligt svensson sex...Ska bli ändring på det nu! Nu jävlar....

2010-01-14 @ 10:41:15
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

hahaha! men ta kontrollen och gör det till det du vill! allt ändras när man visar lite mer vad man vill!

2010-01-14 @ 10:46:12
Postat av: efffy

OMG :D det är ju awesome

2010-01-14 @ 16:44:19
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: tallica

yupp du borde testa!

2010-01-14 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0