Ska vända det här till min fördel!!

Det har funderats kring den nya killen som ska börja jobba här med mig. Han känner juh som sagt Vakten Så jag har bestämt att han ska bli alldeles hänförd av moi!

Yes tallica ska vara over the top snygg varje dag, hon ska vara charmig, rolig och oootroligt smart! Han ska titta på mig och han ska tänka att Vakten var enormt korkad som valde henne över mig. Yes detta kan verkligen vara till min fördel!!

Yes han ska berätta om mig och prata om hur jag förgyller hans varje dag på jobbet. Yes han ska se fram emot jobbet för att få träffa moi!! Sen så ska vi bli jätte bra vänner och vi ska festa ihop och han ska bli enormt förtjust!
Så är planen!!! Hur detta nu ska gå till är juh en helt annan femma dock. Men så måste det bli...jag har juh bestämt det!!







Förslag någon??


Kommentarer
Postat av: sara

Oh första gången man får se en bit av ditt face, värsta Angelina Jolie läpparna ju;)

Låter som en kanon plan, go for it!

2010-01-26 @ 11:02:17
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

hihihihi jag kan inte sluta fnittra...hihi angelina...hihi!

2010-01-26 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0