Up the ass!

Har ni nånsin haft sex och så vill den som ni har sex med stoppa fingret i stjärten på dig? Eller kanske att du ska stoppa ditt finger stjärten på denne??

Jag har inget emot stjärtar eller fingrar men det känns lite fel att go there...u know? Det hålet känns mer som ett exit hål och inte enter.

Jag var med en kille en gång och han hintade jääävligt mycket om att han ville att jag skulle stoppa ett finger upp i hans grotta. Han sa inget rakt ut men det gick fan inte att misstolka. Jag lekte dum som fan som inte fattade hans hintar och sysselsatte mig med annat. Nää usch...tänk om man får bajs under naglarna???!

Har ni vart me om nåt liknande?? Är det normalt att vilja bli rövpullad liksom??




Bildkälla


Kommentarer
Postat av: sara

Nej, det har jag aldrig varit med om faktiskt. Rövsex är det ju många som tjatar om men inte fingrar.

2010-01-27 @ 12:05:06
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Nonne i Slaka

Ja det kan vara skönt när man har svetsat lite på bilen att sedan slappna av med ett runk o en rövpullning i saltladan. Penis smörjer jag in med 10-40 olja !

2010-09-01 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0