Vad gör ni på helgerna...

..när ni inte läser min blogg?? Jag tycker att det är väldigt oförskämt av er att ta en paus från mitt ytterst viktiga liv på helgerna!! Ja menar...ni viiiill juh veta vad jag gör varje sekund varje dag. Jag är juh klart mycket intressantare än fisbella, fuckme, kiiinsa, krysset och dom där andra fjortisbloggarna yaow, messie eller vad fasiken dom nu heter!

Nä nu tycker jag att ni skärper till er för fan! Jag snackar inte skit om andra. Jag redigerar inte mina bilder och jag tar upp världs viktiga ämnen som sex, fett och pruttar!

Då var det sagt!








Kommentarer
Postat av: pubes

sv: haha tack =D



sådär ser min statistik ut på helgerna också!! varenda jävla helg! jag måste börja göra saker på helgerna jag med.. det här går inte!

2010-01-19 @ 11:11:06
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0