Work it!

Jag vaknade för en liten stund sen. Kan ni fatta??? Klockan är ett!!! Fy faaan va skönt det var att sova ut. Jag känner mig verkligen utvilad!

Frågan nu är om jag ska gå ut och gå en timme innan jag äter frukost. Det skulle vara vääldigt bra för rumpan och fettet runt magen men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte. Nej jag kan väl ta en liten paus från träningen nu på morgonen right? Jag har annars varit väldigt duktig dom andra dagarna med promenader och sit ups!

Så här gör vi! Jag äter frukost nu och om två timmar så går jag ut och tar den där promenaden och när jag kommer hem så får det bli ett hemma pass med Pilates!!




Bildkälla


Kommentarer
Postat av: sara

gött att sova ut så länge men jag kan inte det...får sån ångest om jag går upp efter tio...Kommer väl med åldern? börjar ju bli en gammal tant;)

2010-01-06 @ 14:41:52
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

hehe nån tant tycker ja inte att du är! men det var as skönt måste jag säga!

2010-01-06 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0