Jag vill va du

Om en stund ska jag in till stan för att träffa en gammal kompis som jag gick nian med. Har inte umgåts med henne på flera flera år. Jag kommer ihåg att när vi var små så ville jag vara hon. Hon hade fint hår, fin hy, stora tuttar och var söt. Alla killarna tyckte om henne. Killen jag var intresserad av tyckte om henne.

Jag såg henne väldigt hastigt för nån vecka sen på stan. Hon hade gått upp i vikt ganska mycket och hade hela ena armen tatuerad. Inte alls som när vi var yngre. Vi bestämde att vi skulle luncha nån dag och catch up. Undrar hur hon är idag. Undrar om jag kommer att se upp til henne som jag gjorde förr. Vilja vara hon..



Ska nog ha på mig denna idag. Visa upp mina bruna ben. Vet inte varför men det känns verkligen som jag vill se så bra ut som jag bara kan.  Varför är det så när man ska träffa gamla vänner? Vill man så gärna visa att man lyckats med sitt liv?


Kommentarer
Postat av: joe

ställer en motfråga: who cares?

2010-07-18 @ 02:03:04
Postat av: tallica

jag trodde att jag skulle bry mig om vad hon tyckte om mig just för att jag såg så himla mycket upp till henne när jag var yngre..men jag gjorde visst inte det.

2010-07-18 @ 17:43:45
Postat av: joe

grattis

2010-07-19 @ 00:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0