Lever du?

Känner du ibland att livet åker förbi dig utan att du hinner med? Känner du att du går miste om så mycket? Att alla andra lever livet fullt ut men att du bara får titta på deras bilder på Facebook?

Jag gör det jätte ofta. Mest om kvällarna. Men inte stämmer det? Att jag inte lever. Ni som hängt med här ett tag...tycker ni att jag gör det? Att jag spenderar mer tid på att analysera och tänka än att på att verkligen göra något?

Äsch...ignorera mig. Jag är bara uppe och snackar skit på en söndags kväll.




Kommentarer
Postat av: sara

Sådär tänker jag en gång om dagen, minst!

Tycker det känns som om alla andra lever livet och jag går miste om allt. Vart tog tiden vägen? Jag är 24 år nu och vad har jag gjort? Ingenting!

Har dock tänkt om nu! Nu ska jag verkligen göra allt som jag vill/inte vill/borde göra, utan att tänka: jag är för trött, orkar inte, vet inte om jag vill, får se osv.

Livet är för kort för att säga nej, nu ska jag säga ja och göra allt som jag aldrig gjort men inte hunnit/velat göra! Så att jag har något att berätta för barnbarnen;)

2010-07-19 @ 10:56:58
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0