Någon som vet?

Igår vart jag lite krasslig på jobbet. Helt plötsligt fick jag ont i halsen, började frysa och mådde lite illa. När jag kommit hem så hade gomen hunnit svullna upp rejält. Konstigt jag vet. Så jag la mig, vaknade upp och åt lite och sen la mig igen. Imorse när jag vaknade så mådde jag jätte bra förutom att gomen fortfarande är sjukt uppsvullen. Jag pratar konstigt..

Någon som vet vad det kan vara? Jag tänkte först att det kan vart nån allergisk reaktion men jag har inte ätit nåt jag inte ätit förut eller kombinerat nåt skumt..




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det låter exakt som när jag hade halsfluss. Inget man kan göra så mycket åt, det gör ont i halsen och är svårt att prata och svälja en vecka, sen är det över.

2010-07-06 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0