Nedräkning!

Jag har räknat. Det är 18 dagar kvar tills jag åker till Italien, idag inräknat!! Hur exalterad tror ni att jag är på en skala??? Jag har shoppat ihjäl mig inför min resa. Sommarklänningar, fest klänningar, shorts, kjolar, linnen, skor och oändligt många bikinisar!!

Då tänker ni "Varför shoppar hon inte i Italien??"

Jo...jag kommer att spendera min semester med tre killar. Dom är inte särskilt förtjusta i att shoppa. Jag lär få kunna gå omkring lite grann men inte så mycket. Vilket är bra för annars kommer jag att ruinera mig själv!!! Det går inte att hejda mig när jag väl börjat shoppa. Nej semestern kommer att bestå av sola, bada, dricka goda drinkar och dansa! Jag och sköna killkompisar :)



Åh sååå anonym!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0