Nu lägger jag fan ner!

Jag känner mig lite olustig i magen. Jag tror att jag har druckit liiiite för mycket kaffe. Varför undrar ni då? Jo...jag ska berätta för eder men ni får inte skratta åt mig! Den snygga killen sitter på vägen till kaffe automaten, så jag måste gå förbi honom för att hämta kaffe. Så jag har hämtat kaffe hela dagen. I ett misslyckat försök att fixa till "han-vinkade-och-jag-vinkade-inte-tillbaka-incidenten".

Det har inte gått bra för han har inte kollat upp en endaste gång när jag har gått förbi och jag har försökt gå förbi så snyggt en tjej kan med en kopp varmt kaffe i hand. Så istället för en dejt att se fram emot så kommer jag att förmodlingen få se en toalett ganska snart.

När ska jag bli en sån där smidig tjej??!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0