Jag och min stora käft!

Åh jag råkade göra en kille jätte ledsen på jobbet idag...

Igår var jag och träffade en tjejkompis som jag inte träffat på väldigt länge. Jag fick gå hem till en kompis till henne. Kompisen som är en kille (vi kan kalla honom för D) var jätte trevlig och den eviga frågan om vad man sysslade med dök upp. När jag sa vart jag jobbade så undrade han om jag jobbade med en kille som vi kan kalla för J. Han sa att det var ett gammalt ragg. Jag tänkte inte mer på det.

Imorse så träffade jag J på jobbet och nämnde att jag träffade en kompis till honom..D...som sa att han var ett gammalt ragg ;) . Borde nog hållt min käft där! J vart alldeles blek i ansiktet och såg helt förkrossad ut. Tydligen så har dom dejtat och D var en uber skitstövel som krossade hans hjärta och han mådde dåligt i över ett halvår. Han tvingade mig att berätta allt jag fått reda på om honom...vilket var att D hade förlovat sig o grejer!

Jag har förstört hela hans dag och killen såg ut som att han skulle börja gråta när som helst!! Så jävla smidig jag är!! Men va fan...jag visste inte! På D lät det som att det var ett gammalt roligt ragg och inte att det låg vääärsta sorgliga historien bakom..

Bra tallica...




Kommentarer
Postat av: Nudel

Jag fick också höra historien bakom och den var inte alls uber-seriös och elak. Now Im confused

2010-07-01 @ 14:29:33
Postat av: hannah

Hej! Jag har en ny tävling på bloggen och det är "veckans sommarbild". Är du intresserad av att vara med? Ja gå då in på min blogg och läs reglerna, kram på dig! :)

2010-07-01 @ 14:42:12
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/
Postat av: tallica

nu får du absolut inte säga något till D men jag fick höra att J var jätte kär i D och att han praktiskt taget flyttade för hans skull och så fort han flyttade så bröt D kontakten. J försökte få reda på vad som var fel jätte länge med samtal, mail men snubben vägrade svara! så som jag förstått det är han en sån som bara bryter och där står man som ett stort frågetecken och undrar vad som gick fel.

2010-07-01 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0