Vi är fake.

Nästan alla tjejer är fake. Då menar jag utseendemässigt. Jag kan gå på krogen och se tjejer som jag tycker är sjukt fina. Går jag lite närmre så ser jag att det fina svallet är bara hår extensions. Dom förföriga ögona är bara påklistrade ögonfransar och linser. Kindbenen är framhävda av smink. Läpparna ser så inbjudande ut med hjälp av läppglans eller annat skit. Naglarna är oxo påklistrat jox. Den fina lena huden ja det är någon form av foundation. Dom välsvarvade benen är tack vare klackarna. Och urringningen...tack Push up bra!!!



För er killar som tar hem en tjej efter krogen så är det lite rysk roulette. Man vet aldrig hur hon kan se ut på morgonen när sminket och allt det där andra har fastnat på kudden. Okej jag har kanske överdrivit lite grann. Dom flesta tjejer använder sig inte av allt det. Jag använder smink, läppjox, klackar och ibland pushar jag upp tuttarna. Men fortfarande, det är väldigt mycket orättvist det där. Killar kan inte fuska lika mycket som vi tjejer gör. Sånt gör att man blir lite osäker när man hamnar i miljöer där man inte ska ha smink. Som på stranden, ja då gömmer man sig under ett par gigantiska brillor!!



Antinger ser killar "bra ut" eller så gör dom inte det. Tjejer som inte ser "bra ut" kan med hjälp se ut som Angelina Jolie om dom vill! Sen får ni själva deffinera vad skönhet är.

Allt är bara en mask egentligen. När tar vi av den?






Och med det sagt så ska jag iväg till frissan. Ska rakpermanenta mitt krull och toppa mig.


Kommentarer
Postat av: yokku

Jag tror även killar kan se ifall tjejer har mycket smink eller inte dock. Man kanske inte behöver ta hem den mest plastiga och mest bimbo fejkade människan man ser ifall man förväntar sig något annat. Och eftersom att jag inte tycker de tillhör normaliteten att tjejer ser ut så (iaf när/ där jag går ut) så är de inte så stor risk att man får hem en sån heller.



men orättvist är det också att vi flickor har djävulskt mycket klädaffärer att gå i och inte ni stackars så pojkar. Men man kan dock undra om det kanske inte bara gör det lite enklare för er också?

2010-07-20 @ 23:37:56
URL: http://yokku.blogg.se/
Postat av: Thomas

Det är mycket som inte går att fejka. Ett charmigt leenden, en glimt i ögat, sättet att slingra håret runt fingrarna och en massa annat.

Så med lite känsla och sunt förnuft kan vi killar nog se bortom de flesta masker. Åtminstone om man vill se förbi masken.

2010-07-21 @ 05:14:40
Postat av: tallica

mina läsare är så kloka!

2010-07-21 @ 10:40:29
Postat av: chase cheese

Jag är inte klok!

2010-07-21 @ 11:09:38
Postat av: tallica

nää men nu ska vi inte va sånna! lite klok är du nog..eller?

2010-07-21 @ 11:37:04
Postat av: chase cheese

Näpp, inte ett dugg. Men jag är snygg!

Jag ville bara påpeka det så du inte ska få en felaktig uppfattning om dina läsare. :)

2010-07-21 @ 14:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0