Det övernaturliga?

Okej jag har tänkt lite. Om man inte tror på att inget händer när man dör..att man bara försvinner. Så borde man inte tro på andar och sånt. Inte spöken under lakan med kedjor utan andar...vilsna själar som har ouppklarade affärer.  För då spricker juh hela teorin om att man bara försvinner efter döden...eller hur?

Men hur förklarar man då allt skumt som har hänt människor sen urminnes tider? Allt övernaturligt som har hänt olika människor och allt som till och med fastnat på film? Jag förstår att det mesta som är filmat är bogus men jag tror verkligen på det övernaturliga. Det har hänt människor runt mig för mycket för att jag ska tro något annat.

Har ni vart med om något övernaturligt? Ja menar kom igen....till och med tipp topp Kiiinssa har vart med om det!



Kommentarer
Postat av: shortshit

Jaaa jag tror på det här jävligt mkt. Min mamma ser oftast sånt shit så ibland vågar jag inte ens åka hem! buuh!!

2010-06-11 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0