Heta soldater!

Resan till Italia börjar närma sig :) !!! Åker i augusti och får stanna där i hela två veckor. Fy fasiken va kul det ska bli. Jag längtar nåt enormt!!

Ska få träffa min soldater som jag lärde känna när jag bodde där nere. Kompisarna jag är sjukt glad över att få träffa är Carmine och Vincenzo...meeeen jag kommer även att få träffa Patrick. Patrick och jag hade ett väldigt speciellt förhållande. Det var hett, passionerat och jääävligt bra!! Vi pratade i telefon i måndags och herrejävlar va det pirrade i kroppen påme!! Har haft lite svårt att inte tänka på honom sen dess...eller rättare sagt på hans diverse kroppsdelar!!!



Killen nr två från höger sida är Carmine. Han är über snygg, sjukt snäll och världens gentleman...någon som är intresserad??!! Ni förstår nu va varför jag är så het på Patrick...kan man låta bli när dom springer omkring så här och är sjukt läckra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0