Höjden av bitterhet

För inte så länge sedan stod tallica och hade en konversation med några kollegor på banken hon jobbar i. Kollegorna stod och pratade om sambo rabatt som sambosar kan få när dom har ett gemensamt konto. Vet ni vad fröken tallica säger??

"Näee det räcker väl med att dom är lyckliga...varför ska dom få betala mindre än oss andra?"

Så fort jag sagt det så hörde jag vad jag sa. Hur bitter är jag egentligen?? Mina kollegor vart lite chockade över min lilla kommentar.

Tidigare idag så loggar jag in på face och får se att en bekant har bytt status från singel till i ett förhållande. Hon är en jätte på både längd och bredd. Sjukt osmidig och irriterande...plus att hon haft skabb. Tror ni att jag vart glad??  Nej sur vart jag över att hon lyckas hitta en kille före mig.

Bitter?? Nej absolut inte....MEGA BITTER är nog det rättare ordet!





Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - så klockrent!!

De som är sådär riktigt jävla lyckliga borde betala extra!!

Å andra sidan finns det ju en massa par som har det genuint trist, som lever riktigt tråkiga liv. De kanske kan behöva lite uppmuntran?

2010-06-08 @ 23:00:58
Postat av: tallica

bittra jag säger NEJ!

2010-06-10 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0