Vad är det för fel på folk??!

Jag har en gammal tjejkompis som jag inte träffat på ett par år. Hon var en en sån där kompis som tyckte om att jämföra sig med mig. Hon jämförde hår, smink, kläder, killar...ALLT! Jag tyckte att det var jobbigt så det slutade till slut med att vi gled isär och knappt pratat med varann. Igår ringde hon mig och frågade om jag ville komma förbi. Sedan vi träffades sist så har hon hunnit få två barn. Jag sa ja till att träffas och hoppades lite på att hon hade ändrats lite i och med att hon fått barn.

Men nej...inte alls. Hon har bara blitt värre. Mellan meningarna så gav hon mig pik efter pik. Jag valde att ignorera henne. Hon har gått upp jätte mycket och såg på riktigt för jävlig ut. Så jag tänkte att jag inte ska sjunka till hennes nivå utan bara log tillbaka. Efter ett tag så märker hon att hennes pikar inte tar på mig, så vet ni vad hon säger??

Hon: Hur gammal är du nu?
tallica: 24
Hon: Du vet...när man hamnar över 25 år så blir det dubbelt så svårt att hitta någon att gifta sig med.

Jag vart så chockad så jag hade inget att säga. Hur kan man säga så? Och inte fan stämmer det heller! Lite bitter hon måste vara över sitt liv om hon känner att hon måste säga nåt sånt! Herregud. Jag fortsatte vara artig. Vägrade att sänka mig till hennes nivå!





Kommentarer
Postat av: Thomas

hahaha - hon sitter där och känner sig trist, misslyckad och småfet. Såklart att hon måste trycka ned dig som är drop-dead-gorgeus och dessutom smart, cool och sexig.

Trist - men självklart

2010-06-03 @ 21:26:49
Postat av: Nudel

Uppenbarligen bottnar det där i dålig självkänsla. Hon känner att hon måste trycka ner andra för att känna sig bättre. Sorgligt men det är bara hon själv som lider av det



Känns som att det är en relation du inte behöver i ditt liv ändå! Dumpa!

2010-06-05 @ 03:20:43
Postat av: sara

Vilken bitch!

Skit i henne, hon vet inte vad hon snackar om!!!

2010-06-07 @ 10:24:23
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0