En karl..

Nu på fredag är det after work med det nya jobbet. Av alla som jobbar så är det ungefär 70% av dom som är unga snygga killar. Alla dessa ser totalt olika ut så med andra ord så är jag attraherad av ALLA!! Vi kommer att förvandla kontoret till en pub och folk kommer att dricka.

Hungriga, kåta och enormt frustrerade tallica kommer med andra ord att dricka alkohol med väldigt många pojkar. Jag är på riktigt orolig för mig själv. Kommer jag att kunna behärska mig?? Jag får inte flörta, hångla, torrjucka eller ha sexuellt umgänge med någon jag jobbar med!!! Jag har bestämt det och måste fan hålla det. Jag tycker om mitt jobb och vill behålla det och få fast. Då krävs det kanske att man inte pökat med halva kontoret!

Jag vet att jag tjatat om det mycket på sistone men fan vad jag saknar en rejäl karl! Någon som har tips på hur jag ska behärska mig själv??




Kommentarer
Postat av: Sexperiment

Att inte dricka för mkt kan va en idé :)

2010-03-10 @ 16:16:46
URL: http://sexlovingcouple.blogspot.com/
Postat av: Thomas

Hur gick det?

Undrar man så här på lördagsmorronen....Ska man kanske var avundsjuk?

2010-03-13 @ 09:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0