I am the worst blogger I know!!!

Fan va dålig jag är på att uppdatera nuförtiden! Men jag är bara så sjukt trött efter jobbet varje jävla dag. Utbildningen är as mycket!

FÖRLÅT!!!

Men om vi går över till after worken vi hade igår. Jag var juh orolig över att göra något dumt för att jag är så sjukt brunstig hela tiden! Men jag kan lugna era nerver med att säga att pensionär tallica började gäspa kl fem över åtta på kvällen när alla andra precis börjat tagga till. Det enda jag ville göra var att gå hem och sova.

Jag drack två glas vin, blev ännu tröttare, drack en kopp kaffe som inte hjälpte och gav slutligen upp vid klockan tio och tog bussen hem. Måste säga att jag är besviken på mig själv men jag kunde verkligen inte kontrollera min trötthet. 

Sen att jag visste att vi ska härja för fullt ikväll gjorde inte saken bättre. Jag har inte energin att festa till det två kvällar i rad längre! Tänkte att jag drar till stort ikväll istället ;)

Ska försöka ta lite "anonyma" bilder till er folks ikväll. Är ni inte lite trötta på att bara se mina kläder...och kalsonger hehe??




Kommentarer
Postat av: yokku

hur svårt ska det vara att bara få ett litet oskyldigt ligg som botar din brunstighet :O?!

2010-03-13 @ 22:30:47
URL: http://yokku.blogg.se/
Postat av: tallica

jääävligt svårt tydligen!

2010-03-14 @ 19:26:07
Postat av: Lasse

Absolut skittrötta på att se dina kläder.........mer nakenbilder ;))

2010-03-15 @ 07:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0