I wonder...

Halloj! Vart utgång igår ändå. Men i nyktert tillstånd. Jag gick omkring där och kände att jag fick lite uppmärksamhet. Vid baren och vid dansgolvet. Men fan vad kände att det var jobbigt. Vet inte varför men jag kände att INGEN där dög och det var absolut inte fel på någon av dom där. Det var riktigt söta killar som kunde föra sig.

Ibland undrar jag om jag någonsin kommer att hitta någon för att jag är så sjukt kräsen. Det är aldrig någon som duger. Visst kan jag hitta massor av killar som jag kan tänka mig nuppa med men det är inte riktigt det jag vill ha längre. Ska jag hitta någon som jag vill träffa mer så ska det vara någon speciell. Undrar hur det kommer att gå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0