Trollskogen

Nu är man hemma till den extremt tråkiga vardagen. Det känns som om man är utomlands när man är upp i fjällen. Det var så himla vackert och så himla roligt. Trots alla vurpor haha. Vi spenderade våra dagar mest i Hundfjället eftersom deras barnbackar passade mig och Muppen perfekt då vi inte kan åka skidor, Trollskogen närmare bestämt. Ni som vart där uppe i Sälen sitter väl just nu och skrattar haha!

Muppen hade åkt lite tidigare men jag hade aldrig stått på ett par skidor förut så jag fick ställa mig i backen med di små. Och dom där jävla små glinen....fan va snabba dom är asså!! Jag har inte riktigt hunnit föra över alla bilder och så men jag lovar att bjuda på både bilder och video klipp!!

Se där!!!




Kommentarer
Postat av: Lasse

Ja de där trollen har man ju pratat med ett antal gånger:))

2010-03-30 @ 07:37:37
Postat av: tallica

jag var väldigt nära att få krama om dom ett par ggr hehe

2010-03-30 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0