Jag är hemsk!

Ja det är jag...mot er! Jag har inte bloggat på flera hundra år känns det som. Och då tänker ni att det är på grund av att jag har ett så fullt och spännande liv så jag har helt enkelt inte haft tid att berätta om allt det roliga för er.

ICKE!!

Det stämmer att jag inte hunnit blogga men det är för att vi har släktingar på besök. Och hos oss "nysvenskar" så är sånna besök väldigt speciella. Det är mycket ståhej kring ett sånt besök och dom brukar vara länge! Så jag har haft händerna fulla med att jobba och underhålla :)

Då och då när jag har haft lite tid över så har jag lyckats klämma in ett vänskapligt samtal med McGills. Jag har inte ens hunnit träna!!! Hur hemskt är inte det??

Men nog om mig. Hur mår ni?? Vad har ni gjort?? Va händer yao?? Kände för att va lite blattig...




Oj...va tjocker jag ser ut på det här kortet. Dubbelhaka o grejer..men faktum är att jag är ganska snygg idag!


Kommentarer
Postat av: yokku

wazzup daaah? Shitt. ja fan, livet är fint förutom att jag kommer dö på praktiken snart. hoppas livet för dig min unga fagra mö :D

2010-05-04 @ 23:37:57
URL: http://yokku.blogg.se/
Postat av: tallica

meh..du får juh inte dö!

2010-05-05 @ 09:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0