Lova

Jag satt och surfade och hittade den här bloggen. Jag har suttit och gråtit floder. Världen är hemsk, orättvis och ful när en så vacker liten flicka tas ifrån oss. Man känner sig liten, hjälplös, ytlig och lite full av ingenting när man läser något sånt här.

Mina tankar är verkligen hos Lovas familj. Ni har det hemskt just nu. Ingen kan förstå och inget kan trösta. Men Lova..hon har det bra...vackra lilla Lova springer omkring och busar för fullt i sin sommarkläning :)

Fy fan vad det gör ont i hjärtat just nu! Jag hade så knackat på er dörr och frågat om jag fick ge er en kram om inte det hade vart så skumt med att en främling knackar på och frågar efter en kram. Tusen kramar på er!!

Vila i frid..



Lova

Bilden är lånad av bloggen Dolce Bambini

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0