No life...

Det är jag det. Jag har verkligen inget liv just nu. Allt med mig är så himla trist. Jag träffar ingen jag gör inget...det enda jag gör är att fixa den där fucking trädgården. Varför sysselsätter jag mig med sånna här saker egentligen? Små projekt som tar upp all min tid för att jag inte ska hinna känna efter. Känna hur ensam jag är.

Jag är verkligen ensam. Ensam och törstig efter att få bli omhållen. Är det inte lustigt hur jag har gått från att ha en blogg fylld med inlägg om sex, pojkar och fester till att ha en blogg fylld med inlägg om trädgårsskötsel...

Vad är det som händer? Visst vill man bli vuxen men att bli tråkig? Näe..




Kommentarer
Postat av: Thomas

haha - jo, det var lite mer spännande på bloggen när du var i Italien ;-)

Men du är ju samma Tallica, möjligen lite smartare och mer erfaren. Det är kanske bra med en paus i livet, med lite trädgårdsskötsel?

Såklart att du kommer att hitta mer spännande saker att göra. Med mer spännande personer ;-)

2010-05-25 @ 09:34:50
Postat av: Fröken Kaos

Jag är en sjukt spännande person, och jag ska ta med dig på riktiga äventyr i helgen baby! :)

2010-05-25 @ 10:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0