Söndagsångest

Brukar ni drabbas av det? Jag hatar söndagar. Jag känner mig alltid så jäkla ensam. Jag känner mig alltid, dumpad, ensam och gråtfärdig på söndagar. Jag har till och med gråtit en skvätt...så patetiskt är det. Sen att det regnar gör inte saken bättre. Jag vill åka iväg, köpa ostbågar och chips, krypa ner i sängen och kolla på en film. Men då känner jag mig bara tjocker..

Horribla dag! Vet ni...jag skiter i det här...ska fan gå och köpa chips och ostbågar!!! Det får man faktiskt när man inte har rökt på en vecka!! Kan ni säga att det är ok att jag fyller röva med lite ostbågar...





Kommentarer
Postat av: Arvid

Ta en cigg istället så slipper jag känna mig så värdelös när jag nu ska gå ut och kedjeröka !! hemska hemska söndag uscha !

2010-05-23 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0