Är du otrogen?

Det här med otrohet har okupperat my mind sen i lördags. Sen han med flickvän var otrogen mot henne med mig. Förr i tiden så hade jag inte problem med det där. Det var inte mitt problem. Inte mitt samvete. Men jag tycker annorlunda idag. Jag tänker mycket på henne och jag känner mig skit rutten. Trots det så tänker jag på honom och hur jävla härligt det skulle vara att få vara naken med honom igen.

Dom är ett sånt par som inte mår bra. Dom har ett förhållande där dom tänker att det blir bättre om vi förlovar oss, om vi köper hus, om vi skaffar barn....om vi kanske skaffar ett till barn! Dom vågar inte ta det där steget ut så dom sitter där med varann och inget händer. Nu kan jag inte veta vad hon tänker men han vill ut. Han sa att han ville det för två år sen och han sa det igen i lördags. Det kommer aldrig ske. Han är för feg. Det vet jag. Så synd egentligen.

Det är en farlig lek för jag känner sjukt mycket attraktion. Jag hade ett jätte svagt ögonblick för ungefär en halvtimme sen. Jag skickade ett meddelande till honom. Jag skrev hej. Inget mer än hej. Varför vet jag inte, jag menar vad är det jag tror att jag ska få ut utav det? Jag har iallafall inte fått något svar. Vilket är lika bra.

Usch. Jag leker med elden.



Någon här inne som har vart otrogen?


Kommentarer
Postat av: David

inte jag iafall. har problem nog med att hitta en tjej i taget som trots min tafatthet står ut med att vara ihop med mig. att vara otrogen och ha "affärer" med andra är totalt överkörs för mig :>

2010-11-24 @ 05:47:45
Postat av: Thomas

Nix - men min exfru var det.... gjorde jävligt ont!



Så för min del, otrohet är kasst för alla. Det leder inte till nåt bra för någon.

2010-11-24 @ 06:21:48
Postat av: tallica

David: hehe du e för söt!



Thomas: ne..jag håller nog med dig

2010-11-24 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0