Hur kan världen vara så äcklig?

Livet är inte lätt. Den senaste tiden har varit ett rent helvete. Nu ännu värre. Igår kväll fick jag veta att en tjej jag jobbade med på mitt förra jobb har blivit mördad. Mördad. Det är så hemskt. Så sjukt. Vi kände till varann innan jag började jobba där, sen vart vi arbetskollegor. Vi jobbade ihop i ett par månader. Jag tyckte att hon var så konstig i början. Hon stirrade så mycket på mig. Härlig tjej när man väl lärt känna henne.

Inatt har jag inte sovit. Jag kan inte sluta tänka på vad som skedde henne under hennes sista timmar. Hur rädd hon måste vart. Vad gjorde dom med henne? Hur kan man ta någon annans liv?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0