Jag har spenderat dagen med att gråta i te...

img_0088 (MMS)

Jag har spenderat dagen med att gråta i telefon. Har pratat med mina gamla kollegor och chef. Jag är sjukt utmattad nu. Ska försöka ta mig till jobbet imon. Har vart borta så mycket på sistone eftersom det bara hänt en massa skit. Det är så svårt att hantera någons död. Som "krigsbarn" borde man tycka att man är van vid det men så är det inte. Det är så annorlunda när någon blir berövad sitt liv. Jag kan inte sluta se hennes ansikte framför mig...död..


Kommentarer
Postat av: Thomas

Vet inte vad jag ska säga... det blir så stort, sp mycket.

Ta hand om dig och kanske nån annan också kan ta hand om dig?

2010-11-16 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0