Mitt glas är halvfullt!

Idag efter jobbet åker jag till McGills (pojken) och tjejerna. Kramar vore på sin plats! Massor av dom!! Det blir lite bio, popcorn och kanske någon öl. Gott.

Jag är en värdelös bloggare just nu. Tycker inte att det händer något att skriva om. Inget annat än att man vart skit deppig på sistone. Men det är juh inge kul för er o läsa inlägg efter inlägg. Plus att jag har fullt upp med att försöka tänka positivt. Eller försöka vara lite stark. För min egen skull.

Doktorn igår kunde inte hitta vad det är för fel som gör att jag har så ont i huvet bakom mitt högra öga. Inte ens när han hade konsulterat sin överläkare så kunde han komma på något. Jag tycker att han mest verkade nervös. Det enda han fastslog var att han inte trodde att det iallafall var en hjärntumör. Vilket är jag tycker är ganska trevligt! Så vi kör på uteslutningsmetoden. Jag har fått tabletter som jag ska ta när jag får ont. Ska testa dom ett tag. Funkar dom så är det bra och gör dom inte det så får vi gå vidare till nästa.

Jag har bestämt mig för att göra det som gör mig glad när jag är ledsen. Annars så sitter man och bara gör sig själv mer ledsen!

Kramar på er och kom ihåg att ta hand om varann!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0