Nu är jag äntligen hemma. Jobbet tar kål p...

img_0084 (MMS)

Nu är jag äntligen hemma. Jobbet tar kål på mig den här veckan! Har även hunnit hälsa på min sjuka faster. Hon ser bättre ut. På torsdag ska hon få besked om cancern har spridit sig eller inte. Hemskt. Man kan inget annat göra än o hoppas på det bästa!! Det är mitt nya motto i livet. Sluta analysera o hoppas på det bästa!! Nu ska jag krypa ner o inte existera i några timmar innan det är dags igen för work. Fast jag ska slänga in ett till inlägg strax som jag skrev igår kväll men glömde publicera :) ----------------------------------------------- Jaha...inlägget har visst lagt sig under denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0