Vi ska mysa...ja o du..

Usch det är så synd om mig. Jag sitter här med ett ansikte halv svullet. Jag opererade ut en visdomstand igår och heeeeelvete vad ont det gjorde!! Men nog om det.

McGills ville att jag skulle åka med honom ut till stugan nån dag den här veckan. Men jag jobbar hela veckan, det vill säga även lördag och söndag. Så jag kan inte men då undrade han om han fick komma o hälsa på mig istället. Det har han aldrig gjort förut. Han har aldrig hälsat på mig förut. Så McGills kommer hit på lördag efter att jag slutat jobba vid 6 tiden. Vi har fått låna en kompis (Muppen) lägenhet. Vi ska laga lite mat, kanske dricka lite öl och glo på en film. Dagen efter på söndag så börjar jag jobba vid 10 på morgonen och han åker då hem.

Vi kommer att sova ihop. Jag är hundra på att vi inte kommer att göra något men det blir iallafall mysigt att få ligga bredvid en karl. En karl man tycker om!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0