Jag längtar efter sex!

Det här är lite konstigt. Ibland...ur ingenstans så kan jag känna en överväldig längtan efter sex. Inte att jag blir kåt. Det händer väldigt sällan nuförtiden utan en längtan efter sex. Jag fick ett för en liten stund sen. En riktig stark längtan.

Problemet är som dom flesta av er redan vet är att jag inte längre kan ha sex med vem som helst. Det måste vara någon speciell och det måste vara känslor inblandade och det ska springa rosa enhörningar runt oss medan vi älskar till ljudet av ett magisk vattenfall. Ni vet.

Vad gör jag? För att dämpa den här jäkla längtan som bokstavligt attackerar mig och lämnar mig enbart frustrerad och förbannad!! Ibland så saknar jag den gamla goda tiden då jag bara behövde ge en kille den där blicken jag var så duktig på och sedan ha villkorslöst, svettigt och underbart härligt sex!




Kommentarer
Postat av: thomas

Det ju en av nackdelarna med distansrelationer...

Visst har vi passionerad och intesiv sex när vi ses. Aldrig haft så bra sex!

Men när vi inte är tillsammans så kan jag längta så mycket efter sex o närhet.

2010-10-14 @ 07:13:51
Postat av: tallica

stackars oss..

2010-10-14 @ 11:29:04
Postat av: joseph

sexig kropp.



msn: [email protected]



nummer: 073-0426377

2011-09-01 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0