Orka vakna så jädrans tidigt!

Klockan är halv åtta. Jag vaknade runt sex tiden men orkade inte ligga kvar efter att jag vridit och vänt mig i sju tusen år. Det roliga är att jag börjar inte jobba idag förens klockan tolv. Yaaay...

Okej när man vaknar så här tidigt ofrivilligt så gäller det att utnyttja tiden klokt. För detta är tid som man egentligen har "vunnit"...när man egentligen planerat att ligga och sova. Så jag har gjort upp en lista på saker att göra och hur mycket varje sak får ta så man inte driver iväg med tiden i onödan. Min kompis Arvid brukar göra så och jag tror att det är jävligt smart! Så här ser planen ut:


7:40 - 8:00      Fixa mig

8:00 - 8:30      Äta frukost

8:30 - 8:35      Borsta tänderna

8:35 - 9:35      Plugga till min certifiering

9:40 - 10:00    Ta sig till stan

10:00 - 10:40  Köpa en HTC Desire och ta mig till jobbet

10:40 - 12:00  Plugga till min certifiering
 
12:00              Börja jobba


God morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0