Sitter på jobbet o funderar på ett meddela...

img_0011 (MMS)

Sitter på jobbet o funderar på ett meddelande jag fick från en kompis. Jag träffade på honom i helgen o han skrev att han tycke att jag såg lycklig ut. Jag blev chockad men sen så började jag tänka efter. Jag tror att jag möjligtsvis kan vara lycklig Detta är juh en ganska märklig känsla eftersom man oftast går omkring och tycker att man är olycklig. Tycker oxo att det var märkligt att någon annan var tvungen att påpeka för mig att jag är lycklig för att jag skulle inse det sj..


Kommentarer
Postat av: Thomas

Lycklig... :-)

Det är en märklig känsla. Att bara var just lycklig. utan nån egentlig anleding.

Eller så är det just en anledning?

Du har ett schysst jobb, ett bra liv. Kommit till en bra relation med Mcgills och kärlek. Och vet vad du saknar, vad du vill ha.

Njut av känslan - du har verkligen gjort dig förtjänt av den!!



Stor, varm kram /T

2010-10-20 @ 23:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0