Jag orkar inte med er pojkar !

Fan va bakis jag är idag. Jag är trött, riktigt trött. Det känns som om jag har blivit misshandlad. Klubbad. Jag har ont överallt också. Som om jag sprungit ett maraton. Denna helg har varit helt underbar. Jag har haft så sjukt roligt. Men jag har även blitt lite förvirrad. Självklart över pojkar!!

Kommer ni ihåg FriendBoy? En gammal vän som jag hamnade i säng med en natt då vi bestämde oss för att trösta varann. Honom träffade jag på i fredags. Vi var på samma krog. Jag träffade honom aldrig där inne men min kompis gjorde det. Då ber han henne säga till mig att jag ska ringa honom när jag kommer ut ur krogen. När jag kommer ut så ringer han själv innan jag hinner och ber mig gå över gatan så att vi kan prata. Väl framme så vill han att jag ska följa med på efterfest, dom var några som skulle bada lite bubbelpool. Jag ville inte följa med på efterfest och dessutom så hade jag inte rakat benen. Men jag föreslog att vi kunde träffas efteråt. Det skulle ge mig tid att raka bena hehe! Då säger han så här:

"Du kan få ha sex med mig ikväll.."

och kysser mig. Som om han gjorde mig en tjänst! Jag går iväg till tjejerna. Full som jag är så glömmer jag bort att han sa så och blir bara exalterad över att jag kanske får kramas med en pojke !! Senare på kvällen så ringer jag honom. Tror ni att han svarar?? Självfallet inte. Kvällen efter på lördagen så träffar jag på honom på krogen igen. Då frågar han om det var jag som hade ringt honom från dolt nr. Smarta jag har en ny lur och jag vet inte hur man ändrar den inställningen. Han svarar inte på nr han inte känner igen.

Sen om han snackar skit..ja det vet jag inte. Jag blir lite grinig dock. Jag har inte blivit kysst på så himla länge och han ba grep tag i mig och kysste mig och sen inte svarar. Näe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0