Skandal! Skandal! Skandal!

Japp. En lustig grej hände igår kväll efter att jag skickade det sista inlägget. Känns som att detta har hänt förut. I varje rum bodde vi två stycken, jag bodde med en kille som heter Jacob. Jacob är homosexuell. Jag vaknar upp på natten efter att Jacob kommer in på hotellrummet med en manlig kollega till oss. I rummet finns det två stycken singelsängar som har skjutits ihop. Dom klär av sig och lägger i sängen....BREDVID MIG! Efter en stund så börjar jag höra hur det smackar, dom hånglar. Jag får panik för att jag tänker att dom tror att jag ligger och sover och att snart leder det där hånglet till något annat och jag ligger juh för fan bara några centimeter bort!!! Så jag sätter mig upp och stammar fram:

"Ursäkta men jag ligger för fan här och sover. Ni kan inte hålla på när jag ligger bredvid!! Det är fan respektlöst och äckligt! Nu får ni sluta."

Så dom går in i badrummet istället. Och där inne är dom ett tag. Idag på bussen på väg hem ber Jacob om ursäkt men det var något annat jag undrade över:

tallica: Men du Jacob...han du tog med in på rummet igår. Är inte han hetero?
Jacob: Jo men han säger att han brukar experimentera när han är full.
tallica: Öhm okej...men. Har inte han en flickvän? Jag har för mig att dom bor ihop oxo.
Jacob: Jo det stämmer.
tallica: Hmm..

Så snubben går på en jobbkonferens och är otrogen med en annan kille. Inte är han bara otrogen utan han är otrogen med en annan KILLE när han har en flickvän han bor tillsammans med!! Tror ni att måndag blir intressant?





Kommentarer
Postat av: David

hahah, men gud. vilken historia! fasen vad mkt sex in the air det verkar vara på ditt jobb :)))

2010-10-24 @ 21:03:31
Postat av: Nudel

Jag döööör! skandal! Du m å s t e uppdatera om detta! :)



puss

2010-10-25 @ 00:10:20
Postat av: Thomas

haha - vilket trist liv man lever! Det är aldrig nån manlig jobbarkompis som hånglar upp mig på ett hotellrum!!!

2010-10-25 @ 16:56:19
Postat av: tallica

ja det är vi två om!

2010-10-26 @ 09:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0