Vill ni veta hur mycket mitt liv suger jus...

img_0059 (MMS)

Vill ni veta hur mycket mitt liv suger just nu? Jag fick den där huvudvärken igår som ni vet. Då upptäckte jag den där knölen juh. Läkarn sa så här:  "Ja, den är 1,5cm stor. Jag känner den tydligt. Enligt blodprovet så har du inga infektioner som kan ha lett till att något kärl har svullnat upp. Så vi gör så att jag skickar en remiss till din husläkare så att dom kallar dig om ungefär tre veckor. Är knölen kvar då så kikar vi på den. Under tiden får du gå hem och vila." Hur mycket tror ni att jag skiter på mig nu? Det är säkert inget men det skulle kännas såååå mycket bättre om dom bara kunde ge mig ett svar! Det är ett faktum att mitt liv suger! Jag har förmodlingen pesten i min hals och det enda romans jag har i mitt liv var på jobb konferensen i lördags då vår tekniker Per-Åke klämde mig på rumpan och sa att jag var snygg..


Kommentarer
Postat av: David

Alltså, huvudvärk kan ha oerhört många orsaker än bara vidgade blodkärl. Om jag var du skulle jag söka upp en privatpraktiserande neurolog, alternativt be om en remiss till en sådan för en riktig undersökning.

2010-10-26 @ 16:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0