Åh jag är så töntig!

Jag orkade inte vänta på att den där jävla Bartendern skulle logga in på Facebook så att jag kunde börja charma honom. Så jag fick det geniala planet att jag skulle bara skicka honom ett meddelande. Ett ärligt meddelande med inga jävla spel. Så jag är inne på face och dividerar med min kompis Arvid om vad jag ska skriva och jag ser att han är inne. Båda fick panik och jag skickade iväg detta:

"Hej, allt bra? Det här är lite töntigt men sen jag såg dig i lördags så har jag haft lite svårt att sluta tänka på dig. Ville egentligen bara säga hej. Så...hej!"

Han är fortsatt inloggad i kanske två min och sen så loggar han ut. Och sen in igen. Och sen ut. Så håller han på en stund och jag får hjärtinfarkt!! Jag började kallsvettas och bli bajsnödig (ni vet hur jag panik/nervös bajsar). Jag har ännu inte fått något svar. Eventuellt så ångrar jag mig. Jag har inte bestämt mig än. Vilket som så är det gjort.

Vad tyckte ni om det jag skrev? Antar att det var bättre än "jag vill föda dina barn!"



Åh orka vara jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0