Be there or be square !!

Kommer ni ihåg när jag bokade in en msn dejt med er kära läsare? Ja det gör ni säkert för jag dök inte upp. Yupp...smidiga jag glömde dåda. Meeeeen som kompensation så får ni en "jag-låtsas-vara-modell-i-solnedgången-i-italien" bild PLUS att jag tänker boka in en ny tid med eder! Och denna gång så lovar jag att dyka upp haha.





Jag ska sätta larm och jag ska sätta kom ihåg lappar och jag ska skriva påminnelse på min hand och diverse andra kroppsdelar som man tittar på hela tiden (könet).  Zååååå vad sägs om måndag kl 21:00 ?? Direkt efter Ullared?? Pinsamt ja men jag har faktiskt fastnat för det programmet..eller Morgan.

Måndag kl 20:00     [email protected] 



Kommentarer
Postat av: David

fan, är på kurs hela den kvällen :( du skulle inte kunna flytta det till 22:00 eller en annan dag?

2010-09-10 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0