Det här är inte rätt.

Jag kan inte fatta att Sverige Demokraterna har plats i Riksdagen. Det här är inte den Sverige jag känner igen. Den här mannen är inte Sveriges ansikte utåt och jag hoppas verkligen inte att folket gör honom till det. Det känns verkligen att sakta och väldigt diskret så har vi inom en snar framtid ett Europa där dom som har en annorlunda religion och kultur inte är välkomna. Jag eller du kommer inte att få ta smällen. Våra barn kommer att få ta den smällen. Ställer vi oss inte upp och säger bestämt ifrån så kommer att våra barn att ställa frågan som vi har ställt Tyskland på Hitlers tid:

"Varför gjorde ni inget?"



Kommentarer
Postat av: sara

Det är helt ok att du inte fattar det!



Men låt de 6/100 svenskar som röstade som de ville få ha sina åsikter, låt de rösta hur de vill, låt de säga vad de tycker är viktigt för Sverige.

Du röstar hur du vill och det får stå för dig, låt alla andra också få ha den friheten.

Det är det som är röstfrihet och demokrati och den ska vi värna om. Inte kranka ner på dem som röstade utifrån sig själva och sina egna värderingar.



Det är min åsikt!

2010-09-20 @ 12:18:57
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: tallica

*ja absolut! jag har aldrig sagt att jag inte tycker att dom ska få ha sina åsikter. jag säger bara att jag blir orolig över deras åsikter. demokrati betyder att vi har rätten att vara olika och tycka olika. därför tycker jag exempelsvis att det var jätte fel av folk att överösta Jimmie Åkesson i sthlm med nyckel knippor och bu rop när han försökte tala förra veckan. alla som vill säga något får göra det. men jag som inte håller med och inte vill ställa mig bakom det säger då självklart min åsikt. jag uppmanar ALLA att få sina åsikter hörda. uppenbarligen så tycker 5,7% av dom som röstade att något behöver göras. det kan jag hålla med om. men jag håller INTE med om att ett parti som SD och dom rötter dom har är det rätta partiet att göra det jobbet!*

2010-09-20 @ 13:14:31
Postat av: Thomas

Måste man verkligen respektera SD's åsikter??

De är ju idioter!

Om man uttrycker det lite övertydligt....

2010-09-20 @ 19:40:28
Postat av: Stüff

Exakt vilka åsikter är det du inte gillar hos SD, syftar ni till något speciellt ställningstagande partiet har?

Och för fan tjejen, ta och gräv lite själv, SD har slängt ut och städat partiet från allt det du syftar till. Det är jävligt gammalt just det där om SD rötter, men problemet existerar inte idag, det är ett parti som vilket annat, förutom ATT SD vågar öppet kritisera dagens "INVANDRINGSPOLITIK".

Det är tur att det varken är sådana som dig eller mannen under dig (Thomas) som styr landet, för det hade blivit något i särklass med Stalin, en råäkta diktatur där ALLA oliktänkande avrättades.

Socialdemokraternas rötter; INFÖRDE RASBIOLOGI



Thomas, det är bland annat sådana som dig som skapar sådana här "idioter", som du väljer att kalla dem. Är även deras väljare "idioter"?



OBS ATT JAG VARKEN ÄR AKTIV ELLER MEDLEM AV SD, dock kan jag meddela eder att jag lade min röst på SD. Valet var hur enkelt som helst, de har ställningstagande både i höger och ifrån vänster, de VÅGAR och är inga hycklande hundar till skillnad från de övriga partierna.

2011-07-27 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0