Du ska inte vinna över mig!!

Okej mitt lilla "det-räcker-nu-tänker-jag-ignorera-dig" trick med McGills verkar inte fungera särskilt väl. När han ringde mig i onsdags så låtsades jag vara stressad och upptagen. Sa att jag skulle ut och att jag skulle ringa honom dagen efter (torsdag). Ja torsdag var igår så jag ringde honom. Han var stressad och sa att han var upptagen och skulle ringa mig senare på kvällen. Ja kvällen var oxo igår men något samtal fick jag då inte.

Han spelar samma spel den jäveln. Men jag tänker INTE vika mig !! Jag SKALL segra !!

Idiot.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jo Msn dejten som är inplanerad på Måndag kl 21:00 den flyttar jag nu till 22:00 efter begäran från en läsare. Alla skall ju kunna vara med!! Blir det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0