Idag har jag tid hos doktorn igen för mina...

foto0303 (MMS)

Idag har jag tid hos doktorn igen för mina huvudvärk. Jag vaknar med värken som bara blir värre under dagen. Det sitter precis bakom högra ögat varje gång! Sist trodde doktorn att det var migrän o gav mig tabletter för det. Dom hjälper inte utan jag blir ba dåsig av dom. Förr fick jag ont varannan vecka men nu så kommer det allt oftare. Jag orkar inte mer så hoppas doktorn är klok idag. Min diagnos är en tumör bakom ögat så allt annat än det är goda nyheter :) det blev den svarta klockan! En present till mig själv för att jag fått fast jobb :) o att jag bara är allmänt bäst!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Har du varit och kollat dina ögon, du kanske börjar se dåligt på gamla dar.........

2010-09-14 @ 13:58:43
Postat av: David

skulle nog mer gissa på spänningshuvudvärk, vilket kan ha diverse orsaker. tex: har du extra mycket stress i ditt liv nu?

2010-09-14 @ 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0