Shit!

Okej. Kommer ni ihåg den Snygga Killen från mitt jobb??? Jo jag la precis till honom på Facebook. Han accepterade. Man måste börja nånstans right??

Okej. Ja. Jag har lite ont i magen. Mod kvinna!!! Absolut inget har hänt mer än att han accepterat min vänförfrågan och det gör alla. Man accepterar en vänförfrågan från brorsans kompis systerbrors granne. Det betyder inget. Men tänk om det leder till att jag får vila mitt huve mot hans nakna bringa en eller två gånger. Det vore ändå ok.

Okej.




Kommentarer
Postat av: Gianmarco Pitton

hälsningar från fjärran, du är en underbar kvinna, hur vet vi, hur snabbt skicka ett svar

2012-10-03 @ 14:03:13
URL: http://www.marcopitton.ro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0