Spank my ass and call me Judy!!

Ok jag tänkte precis skriva in värsta deppiga inlägget om att mitt jobb suger, min chef har inte gett mig besked ännu om jag får fast eller inte, inte har en egen lägenhet men innan jag hann skriva något så ringde min telefon. Jag hade sökt ett annat jobb inom banken, på ett annat kontor, för ett tag sen en dag när jag var riktigt arg på min chef. Chefen för det andra kontoret ville gärna att jag kikar in på torsdag halv 6 så att vi kunde prata lite. En intervju alltså! Och helt plötsligt så vart min dag mycket bättre! Jag kanske får ett bättre jobb med bättre lön!

Hörde jag Unts Unts??!!




Kommentarer
Postat av: Nonne i slaka

Jo som sagt efter jag svetsat lite på mitt epatraktorbygge så händer det att jag slappnar av med ett finger i anus o ett par drag i saltladan ;-)

2010-09-09 @ 00:02:20
Postat av: Thomas

Grattis!!!!

Go girl go :-)

2010-09-09 @ 07:39:25
Postat av: Nonne i Slaka

Nu hände det igen jag satt där med en cigg i mungipan o en stor kopp kaffe, svetsen är avstängd o byxorna är nere, börjar försiktigt pilla på min falukorv o ett par fingrar trevar sig varligt fram till rövhålet, nu går det snabbt ;-)

2010-10-01 @ 01:19:49
Postat av: Johan Kiffe Göransson

Va sjukt jag brukar göra som Nonne i Slaka, efter att svetsat på min bil så drar jag ett runk o tar en liten ciggis, gööött!

2011-05-10 @ 11:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0