Tell me not to

Okej jag blir tokig snart och jag vet att jag kommer att göra något dumt. Jag drömde juh om Vakten inatt, en gammal kärlek. Det är andra drömmen om honom den här veckan vilket har gjort att jag har oavbrutet tänkt på honom hela jävla långa dagen. Jag vill ringa honom. Jag vill ringa honom och fråga honom hur han mår. Jag behöver bara höra från honom att han mår bra.

Jag vet att han förmodligen inte kommer att svara. Vilket kommer att suga. Men jag måste. Jag hatar när jag blir så här fixerad vid något. Jag kommer inte att kunna sova jag vet.


AAAARRRGGGHHHHH övertala mig till o låta bli!!!!


Kommentarer
Postat av: Roug

LÅT BLI!

<3

2010-09-11 @ 13:35:17
Postat av: tallica

oj vilken övertalningsförmåga!!!

2010-09-12 @ 13:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0