Jobbiga kommentarer!

Det finns några kommentarer jag tycker är jobbiga i blogg livet. Jag tänker berätta för er vad det är. Sen om någon tar åt sig...ja det är väl meningen.

1. "Hej, haft en bra dag?" eller "Hur har din dag varit?"

Varför? Jo för det är så att 9 av 10 skiter fullständigt i hur min dag har varit. Dom vill fiska läsare. Dom kommer in på min blogg, lämnar skit kommentaren och hoppas på att jag ska kika in på deras blogg och få någon form av uppenbarelse och sedan frenetisk börja följa bloggen. ICKE! 


2. "Snälla gå in och klicka på mig så att jag vinner "snyggaste designen av bla bla bla bla bla"...."

Nej! Hade jag velat gå in och rösta på något så gör jag det utan att DU bönar och ber mig om det! Att du ens ber om det gör det automatiskt att du inte förtjänar det.


3. "Åh vilken fin blogg du har. Kika gärna in på min."

8 av 10 som lämnar den kommentaren ljuger. Dom tycker inte alls att min blogg är fin utan vill som sagt att jag bara ska in på deras så att deras statistik ska öka. 2 av dom kanske verkligen tycker att bloggen är fin...för er så säger jag tack! För er andra 8 så ber jag gärna er om att inte klottra skit på min blogg!


Sen så tycker jag att det är eeeextra jobbigt att ni gör annat än att läsa moi blogg på helgerna! Ytterst YYYTTTERRST jobbigt!! Jag trodde att överenskommelsen var att ni inte skulle kunna andas utan att veta vad jag gör. Hoppas att ni fattar att det sista är jag som är ironiskt men dom andra kommentarerna är verkligen jobbiga! Så om ni inte har något vettigt att skriva...ja....skriv det då inte!

Over and Out!






Kommentarer
Postat av: Fröken Kaos

Hej.. Guuud vilken fin blogg du har och jag hoppas du haft en bra dag. Gå gärna in på min blogg och kika.



P.s Jag är med i en tävling så gå hemskt gärna in och rösta. Det skulle vara YTTERST snällt av dig!

2010-09-06 @ 19:03:13
URL: http://blablablaaaaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0