Bella ROMA !!!!

Ok åtta timmar senare med tåg så är jag tillbaka i Torino. Jag kan säga så här...man har inte sett något förens man har sett ROMA! Vilken underbar stad! Det räcker med att du bara går omkring så släpar du hakan i marken efter dig....såååå otroligt vackert! Det enda negativa va alla jävla turister! Ok jag var en av de men ändå....vart man än gick så var det folk med kartor o frågor. Och eftersom jag inte är blond eller ser ut som en japan så antar juh folk att jag är italienare. Zååå man fick förklara att man inte var italienare och att man var från Sverige och ja ALLA svenskar är INTE blonda och blå ögda!!!! Jag är sååå trött på att få förklara det om och om igen!!!

Ikväll är jag alldeles för trött för att ladda upp bilder men de kommer jag lovar! Har lite skol arbete som jag måste komma ikapp med nu...blä! Men det positiva är att Patrick kommer tillbaka till Torino imorgon han oxo så jag kanske får klämma lite på hans söta stjärt!

BOUNA NOTTE RAGAZZI !!


Kommentarer
Postat av: Arvid

härligt att höra att ni har haft det underbart ! Du/Ni är saknade här hemma ska ni veta ...imorgon är det dammiddag och det kommer inte riktigt bli samma sak utan er :(

2009-04-14 @ 07:25:07
Postat av: Thomas

Läckert!! Måste åka dit nån gång!!!

2009-04-14 @ 14:50:07
Postat av: tallica

Arvid: du/ni är oxo saknade ska du veta!! fan va jag önskar att jag var där för dammiddagen...vi hade juh såååå kul förra året!!



Thomas: du måste verkligen åka dit nån gång...det är så vackert!

2009-04-14 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0